Help jij mee?

Stichting Isabel helpt graag meerdere keren per jaar zoveel mogelijk ouders die hun kindje verloren zijn, daarom is iedere donatie meer dan welkom.

• Maak je donatie over via het formulier. Je kan kiezen voor een eenmalige donatie of ons helpen met een terugkerende donatie!
  • Je kan ook je donatie over maken op IBAN nummer: NL21 RABO 0354 1604 51 tnv Stichting Isabel.
  • Shop online door te klikken op: Doelshop.nl. Via deze speciale link kan je doorklikken naar webshops zoals Coolblue, Bol.com, Mediamarkt, HEMA, Albert Heijn, Thuisbezorgd, Booking.com en nog veel meer. Deze webshops doneren een percentage van jouw aankoopbedrag aan Stichting Isabel.
  • Heb je zelf een actie bedacht om geld voor ons in te zamelen? Wauw, super! Hulp nodig? We denken graag met je mee over de mogelijkheden. Met trots posten wij jouw actie op onze social media kanalen. neem contact op via info@stichtingisabel.nl

• Prijs: 0,00 €

Hoe wilt u ons steunen?

Naam