Sponsoring

Zonder sponsors géén ‘Stichting Isabel’. Giften en donaties zijn voor ons voortbestaan heel belangrijk. Wij zijn onze sponsoren zeer dankbaar voor hun bijdrage!

Ben je een bedrijf of heb je een hobby en wil je presentjes voor de ouders schenken? Neem dan contact op via info@stichtingisabel.nl

Wil je liever direct een gift overmaken op onze bankrekening dan kan dat uiteraard ook: NL21 RABO 0354 1604 51 tnv Stichting Isabel

Vlinderkusje

Van Anja hebben wij een stapel kaarten, met mooie illustraties en pakkende tekst, ontvangen om met de presentjes mee te sturen naar de ouders! Daarnaast maakt Anja nog veel meer prachtige kaarten die uiteraard via haar webshop te koop zijn. Naast kaarten verkoopt zij artikelen voor liefde en troost. Troost voor mensen die een kind zijn verloren, Liefs en knuffels voor mensen die het leven willen vieren, of de liefde en de geboorte van een (regenboog)kind.Alle bestellingen wordt ingepakt in mooie zakjes en stickers met kaartjes in zachte kleuren. Zo voel je altijd een beetje liefde als je een pakketje ontvangt!
www.vlinderkusje.nl

La Remember

Toen Lieve Elles van La Remember hoorde over Stichting Isabel en de vlinders die we versturen naar de ouders heeft ze direct aangeboden deze kosteloos te graveren! Waarvoor kun je bij La Remember terecht?
Ze helpen je graag om een dierbare herinnering levend te houden. Samen met jou ontwerpen ze een prachtig product dat ze vervolgens met veel liefde produceren zodat je herinnering altijd levend blijft in de vorm van een mooi en bovenal uniek product!
Daarnaast hebben ze een bijzondere collectie basic herinneringsproducten, grafdecoraties en rouwspeelgoed in de webshop.
Neem een kijkje op www.laremember.

Door Doreen

Door Doreen heeft ons logo gesponsord en onze huisstijl en website ontworpen.  Wil je iets moois laten ontwerpen, ben je toe aan een nieuwe website of wil je je huisstijl veranderen neem dan een kijkje op www.doordoreen.nl

Sieronline

Sieronline heeft onze website gerealiseerd tegen een mooi gereduceerd tarief! Ben je op zoek naar een betrouwbare partij voor jouw bedrijf op het gebied van online activiteit? Neem dan contact op of neem een kijkje op www.sieronline.nl